Rybie Oko/English forum/Topics/Universal/Produkty Lowrance!!! 



Right menu

Search

Advertising


Produkty Lowrance!!!

Jarosław Szczepaniak

Robienie rodaków w bambuko - czyli: Oto Polska!

Kochani jakiś czas temu moja echosonda Lowrance X125 uległa awarii - zupełnie bez powodu. Ot tak zwyczajnie, jednego dnia działała normalnie, a już następnego oszalała - gubiąc głębokość i zarysy dna...
Naturalnie oddałem ją do "serwisu" w firmie Think Big w Piasecznie. Pomimo, iż przetrzymywano ją tam przez ponad miesiąc, oddano mi ją w takim samym stanie w jakim im ją dostarczyłem.
Nie będę tu wyliczał wszystkich epitetów, jakie słałem w duszy pod adresem owego serwisu i ww firmy...

Fakt pozostaje faktem - coś mnie tknęło i napisałem email do producenta.

Okazuje się, że dzisiaj właśnie otrzymałem odpowiedź, gdzie producent wyraźnie pisze, iż wszystkie jego produkty sprzedawane za granicę posiadają DWULETNIĄ gwarancję. Tak więc to nie oni nas robią w konia. To nasi rodzimi dystrybutorzy i serwisy nabijają nas w butelki.

Poniżej wklejam specjalnie dla Was koledzy odpowiedź od firmy Lowrance - której serdecznie dziękuję, za rzetelną odpowiedź.

Nie dajmy się robić w konia! O swoje warto powalczyć - choćby w Sądzie!...

RE: Lowrance Sonar Question [387533:365871]
05 Gru 2007, 23:25


Wczytuję treść listu...


Od: Lowrance International




Thank you for your inquiry.

We would like to first apologize for the trouble that you are having trying to get a unit repaired. All units that are sold in the US have a 1 year manufacturers warranty, and all units sold and purchased Internationally have a 2 year manufacturer warranty. We are not sure which dealer you took the unit to in order to get it serviced, we would recommend using a different dealer if there is one.

We will be glad to have you send the unit to us for service, and we will cover it under warranty if it qualifies, however, there will be international shipping fees that would not be covered under the warranty.


For a list of distributors and dealers in your country, please input the correct country and find the closest to you at the following web address:

Ten link wywaliłem - ale jest tam też firma Think Big.

If you would like to send the unit to us for service please provide your full shipping address and a daytime contact number and we will set up a Return Authorization for you.

The international shipping fee is $50 to cover the shipping from us to you.


If you have any further questions feel free to contact us at: lowrance.com through the contact us section.

Thank you for your continued support of Lowrance Electronics.
_________________
"Słowo kanarkiem ulatuje, a powraca wołem"

------------------------------

"Ciężko jest lekko żyć".

Pozdrawiam. Jarek

Standard view   

Related to

Universal

All thema - this is universal forum

Number of Topics: 2072

Number of Posts: 8436

Jarosław Szczepaniak

Robienie rodaków w bambuko - czyli: Oto Polska!

Kochani jakiś czas temu moja echosonda Lowrance X125 uległa awarii - zupełnie bez powodu. Ot tak zwyczajnie, jednego dnia działała normalnie, a już następnego oszalała - gubiąc głębokość i zarysy dna...
Naturalnie oddałem ją do "serwisu" w firmie Think Big w Piasecznie. Pomimo, iż przetrzymywano ją tam przez ponad miesiąc, oddano mi ją w takim samym stanie w jakim im ją dostarczyłem.
Nie będę tu wyliczał wszystkich epitetów, jakie słałem w duszy pod adresem owego serwisu i ww firmy...

Fakt pozostaje faktem - coś mnie tknęło i napisałem email do producenta.

Okazuje się, że dzisiaj właśnie otrzymałem odpowiedź, gdzie producent wyraźnie pisze, iż wszystkie jego produkty sprzedawane za granicę posiadają DWULETNIĄ gwarancję. Tak więc to nie oni nas robią w konia. To nasi rodzimi dystrybutorzy i serwisy nabijają nas w butelki.

Poniżej wklejam specjalnie dla Was koledzy odpowiedź od firmy Lowrance - której serdecznie dziękuję, za rzetelną odpowiedź.

Nie dajmy się robić w konia! O swoje warto powalczyć - choćby w Sądzie!...

RE: Lowrance Sonar Question [387533:365871]
05 Gru 2007, 23:25


Wczytuję treść listu...


Od: Lowrance International




Thank you for your inquiry.

We would like to first apologize for the trouble that you are having trying to get a unit repaired. All units that are sold in the US have a 1 year manufacturers warranty, and all units sold and purchased Internationally have a 2 year manufacturer warranty. We are not sure which dealer you took the unit to in order to get it serviced, we would recommend using a different dealer if there is one.

We will be glad to have you send the unit to us for service, and we will cover it under warranty if it qualifies, however, there will be international shipping fees that would not be covered under the warranty.


For a list of distributors and dealers in your country, please input the correct country and find the closest to you at the following web address:

Ten link wywaliłem - ale jest tam też firma Think Big.

If you would like to send the unit to us for service please provide your full shipping address and a daytime contact number and we will set up a Return Authorization for you.

The international shipping fee is $50 to cover the shipping from us to you.


If you have any further questions feel free to contact us at: lowrance.com through the contact us section.

Thank you for your continued support of Lowrance Electronics.
_________________
"Słowo kanarkiem ulatuje, a powraca wołem"

Top

On chat
RSS 2.0
E-mail to administrator Printerfriendly version Help Bugs Guest Book

Reklamy Krokus: Open source ERP i CRM - OpenERP - obecnie nazywany Odoo

Rybie Oko is dedicated to everyone. Everyone can volunteer and help with building, moderating and administration. Anyone who will be interested in creating his own vision of this forum can pick a part to go with. It can be as well existing section (ex. Humor, Waters, Links, etc.) or new one. If you are interested in creating RO fill this Feedback form and tell us what you would like to do. Existing Administrators and Moderators will decide if you deserve to do this.